ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови районної
державної адміністрації
30.07.2010 № 623
Графік особистого прийому громадян
в робочий час в Приазовській районній державній адміністрації
1.Сухіна В.М. – голова районної державної адміністрації Перший, третій понеділок місяця з 10:00 до 12:00
2.Сметанін В.С. – перший заступник голови райдержадміністрації Другий, четвертий понеділок місяця з 10:00 до 12:00
3.Греджева Л.Є. – заступник голови райдержадміністрації Щотижнево по вівторкам з 10:00 до 12:00
4.Сівова О.В. – заступник голови райдержадміністрації Щотижнево по четвергам з 10:00 до 12:00
Примітка: особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється з
а попереднім записом, з врахуванням наявності матеріалів щодо попереднього розгляду порушених громадянами питань у відповідних інстанціях та, в окремих випадках, в день прийому з 800 до 1000.
Керівник апарату райдержадміністрації С.М. Новицький
Звіт
про роботу із зверненнями громадян в 2011 році
Принципи відкритості та прозорості влади вимагають встановлення нових стандартів в роботі зі зверненнями громадян.
Головним завданням керівництва Приазовської райдержадміністрації є реальне вирішення проблем, чітке роз’яснення прав громадян, компетенції відповідних органів влади, які можуть вирішити поставлені у зверненнях питання.
У 2011 році до Приазовської райдержадміністрації надійшло 562 звернення (2010 рік – 558), в т.ч. письмових звернень – 64 (2010 рік – 66), звернень на особистому прийомі – 498 (2010 рік – 492) (додаток 1, діаграма 4).
Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Приазовської селищної ради - 106, Ботіївської сільської ради - 43, Степанівської Першої сільської ради – 30, Нововасилівської селищної ради – 29, Новоспаської сільської ради - 26, Володимирівської сільської ради – 25, Новокостянтинівської сільської ради - 24, Чкаловської сільської ради - 2, Федорівської сільської ради – 26, Дунаївської сільської ради – 22 (додаток 5).
Кількість повторних звернень зменшилась і складає 1 (0,1% від загальної кількості звернень); 2010 рік – 5 (0,8%). Кількість колективних звернень 12 - (2,1%); 2010 рік – 20 (3,6%) (додаток 3).
Як і раніше, найбільша кількість звернень надходить від найменш захищених категорій населення: інвалідів, ветеранів праці та пенсіонерів (додаток 3).
Найбільш гострими проблемами як в 2011 році, так і в 2010 році для мешканців району були і залишаються питання аграрної політики і земельних відносин та питання соціального захисту.
Значна кількість звернень, які надійшли від громадян, становлять звернення з земельних питань – 245 (43,1% від загальної кількості), щодо виділення та оформлення земельних ділянок в 2010 році таких звернень було – 208 (36%).
Хоча і збільшилася кількість звернень щодо соціального захисту, ніж торік (131 проти 85), але даному питанню в райдержадміністрації приділяється велика увага: регулярно на засіданнях комісії з питань надання одноразової грошової матеріальної допомоги розглядаються заяви громадян про надання матеріальної допомоги.
Не менш актуальними залишаються питання: комунального господарства – 28 ( 5,2 %), 2010 –40 (7,2 %), праці – 16 (2,84 %), 2010 – 26 (4,5 %), освіти – 10(1,8 7%), 2010 – 12 (2,5 %) та інші 128 (22,73 %), 2010- 134 (27 %) (діаграма 1, додаток 2).
Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись в центрі уваги райдержадміністрації.
За звітний період з вищих органів (облдержадміністрація, Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України) до Приазовської райдержадміністрації надійшло 19 звернень, а саме: Адміністрації Президента України – 8, Кабінету Міністрів України – 1, Запорізької облдержадміністрації -10 (додаток 4).
Аналізуючи звернення, які надходять для розгляду до райдержадміністрації з вищих органів влади, можна зробити висновок, що більшість питань та проблем, які піднімають заявники у своїх заявах, стосуються питань: аграрної політики та земельних відносин – 5, соціального захисту – 6, комунального господарства – 4 та інші, вирішення яких можливе на районному рівні.
Крім того, 9 звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, поступили на урядову гарячу лінію (м.Київ). Всі звернення відпрацьовані та заявникам надані відповіді.
За результатами розгляду звернень вжиті відповідні заходи. Значна кількість питань вирішена. З деяких питань, які неможливо вирішити на сьогодні, заявникам надані роз'яснення.
Звернення, які надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються, докладаються конкретні зусилля до вирішення проблем заявника в рамках чинного законодавства.
Протягом зазначеного періоду були позитивно вирішені звернення 35 громадян, яким надана матеріальна допомога на соціально-побутові потреби та лікування. Громадянці Морозовій Ю.Ю., мешканки с. Ботієве, щодо пільгового проїзду на території району, як багатодітній родині; гр. Кровниковій М.П., мешканки смт. Нововасилівка, щодо прийому громадян в Нововасилівській районній лікарні лікарем – окулістом; мешканців с. Гамівка щодо пільгового проїзду пенсіонерів, гр. Лень Т.П. з с. Приморський Посад щодо ремонту дитячого садку, гр. Конько А.В. щодо відновлення електропостачання, гр. Макарову М.В. щодо надання житла лікарю.
Якщо питання, що порушуються заявниками, не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства або не відносяться до компетенції райдержадміністрації, заявникам надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
Протягом 2011 року в Приазовській районній державній адміністрації проводилась системна робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Проведено 2 засідання колегії районної державної адміністрації щодо організації та впорядкування роботи зі зверненнями громадян - 25.02.2011 та 27.12.2011, на яких розглянуті питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації в 2010 році», «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2012 році» та за їх підсумками видані відповідні розпорядження голови райдержадміністрації - від 11.03.2011 № 176, від 30.12.2011 № 1186.
На нараді, при голові районної державної адміністрації з посадовими особами, яка відбулась 07.07.2011 розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2011 року» (протокол засідання від 07.07.2011 № 7).
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 створена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. З початку року проведено 12 засідань комісії. Основні питання порядку денного – розгляд звернень з проблемних та системних питань, які надходять до райдержадміністрації.
Прийоми керівництвом райдержадміністрації здійснюються згідно з розпорядженнями голови райдержадміністрації від 30.07.2010 № 623 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян в Приазовській райдержадміністрації» та від 30.07.2010 № 622 «Про затвердження графіку проведення виїзних особистих прийомів громадян посадовими особами Приазовської райдержадміністрації», які затверджуються щомісяця. Дані графіки опубліковані в районній газеті "Приазовская новь” від 14.08.2010 № 64 та згідно яких головою райдержадміністрації та його заступниками в робочий та позаробочий час здійснюється особистий прийом громадян.
Протягом зазначеного періоду проведено 218 прийомів, з них: особистих - 133 (головою – 24, заступниками – 109), виїзних 85 (головою -23 , заступниками -62).
Всього на особистих прийомах в райдержадміністрації за 2011 рік розглянуто 562 звернення (в тому числі 223 - головою райдержадміністрації), з них: на особистих – 360, на виїзних – 202 (діаграма 4).
В кожному проведенні особистого прийому громадян головою райдержадміністрації бере участь начальник районного управління юстиції, який надає громадянам безкоштовну юридичну допомогу та начальник відділу Держкомзему в Приазовському районі Запорізької області.
Через газету «Приазовская новь» населення району ознайомлюється з проведенням виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації. В фойє першого поверху адміністративної будівлі, в якій розташовано інформаційний куточок, на якому розміщена інформація про проведення прийомів керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, районної ради.
З метою зменшення кількості звернень, заяв та скарг громадян до постійного зв'язку з населенням та вивчення їх проблем, підвищення інформованості населення з актуальних питань у райдержадміністрації використовувалися такі форми роботи, як виїзні прийоми громадян за місцем проживання та прямі «гарячі» телефонні лінії.
Позитивною є практика проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації з жителями району за місцем їх роботи і проживання. За звітний період проведено 85 виїзних прийомів, 23 із них за участю голови райдержадміністрації. На цих прийомах було розглянуто 202 звернення громадян.
Протягом 2011 року, згідно затвердженого графіку, головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 14 "гарячих” телефонних лінії. Під час проведення "гарячих” телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулося 37 громадян.
Заявникам під час проведення телефонних прямих ліній надавалися роз'яснення, з деяких звернень, після відповідного розгляду та реагування, надсилалися відповіді.
На телефон довіри, запроваджений в райдержадміністрації та затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.09.2009 № 653, звернення не надходили.
Протягом року (двічі) проведено перевірки 5 самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації (відділу освіти, відділу культури і туризму, управління праці та соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку, фінансовому управлінні) та виконкомів 10 сільських та 2 селищних рад: Беседівської, Богданівської, Володимирівської, Гірсівської, Дівнинської, Дмитрівської, Добрівської, Надеждинської, Приморсько-Посадської, Шевченківської сільських та Нововасилівської, Приазовської селищних радах.
За результатами перевірок складено акти з рекомендаціями щодо усунення недоліків. Посадовим особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян, надано методичну допомогу.
Випадків розгляду звернень, з порушенням встановлених чинним законодавством термінів, не зафіксовано.
Щомісяця готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, яка надається на розгляд голові, що дає змогу виявити найбільш гострі питання та вжити необхідні заходи для їх вирішення.
За результатами перевірки представниками обласної державної адміністрації (13.09.2011) організація роботи зі зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації визначена такою, що відповідає вимогам, встановленим законодавством.
Звернення, які надходять до райдержадміністрації піддаються всебічному розгляду з обов’язковим дотриманням всіх норм та вимог чинного законодавства. Заявникам надається допомога у вирішенні порушених питань, а у разі відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, роз’яснюється порядок оскарження прийнятого рішення.
В цілому можна відмітити, що робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації ведеться на належному рівні.
Керівник апарату
райдержадміністрації С.М. Новицький